رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیرشرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: توزیع ترافیک دلیل اصلی کاهش بار ترافیکی در معابر پایتخت است چرا که با تغییر ساعات تردد، از ساعت ۰۵:۳۰ شاهد شروع و کاهش ترافیک هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از افزایش بار ترافیکی در معابر اصلی و فرعی شهر تهران خبر داد.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز جاری گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در معابر ورودی کلانشهرها و خصوصاً شهر تهران بار ترافیک صبحگاهی به نسبت روز گذشته افزایش یافته است.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل بروز یک تصادف خسارتی شاهد بار ترافیک در جاده مخصوص بعد از رحمانی هستیم.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان حدود ۳۰ درصد از بار ترافیکی محور صفه اصفهان می‌کاهد.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم و تمام ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی هم اجرایی می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوت بودن معابر در صبح پنج شنبه گفت: تیم های پلیس راهور به منظور کنترل سرعت و سبقت ها در تمامی تقاطع ها و معابر پایتخت حضور دارند.
گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی نسبتاً سنگین ولی در حال حرکت و روان است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ